søndag den 17. april 2011

til de kære beliebers.

igen skriver jeg et indlæg i frygt for at blive ædt. bogstavelig talt. men, hva? sidste gang gik det jo fint alligevel, dette emne er dog en del mere ømt. bare lov mig, at i ikke tager våben med, hvis i vælger at danne et tæskehold. jeg kan jo ikke rigtig flygte fra jer på krykker :(
men, overskriften siger nok lidt sig selv. vi skal snakke om fænomenet Justin Bieber. dette indlæg er nok mest rettet til belieberne, men hvis andre har en kommentar, så skal i endelig komme med den!
jeg vil ikke sige, at alle beliebers irriterer mig, for det er løgn, men nogle af dem, de irriterer mig grænseløst. jeg er ikke en belieber. langt fra! jeg ved ikke om jeg er en "anti-belieber", eller hvad man nu kalder dem, men her er min holdning til hr. Justin i hvert fald:
jeg kan ikke lide Justin Bieber. jeg synes ikke han er pæn, jeg synes ikke hans musik er fantastisk.
og inden i æder mig, så vil jeg gerne have lov til at forsvare min mening.. jeg er ikke en af dem der, der synes han lyder som en pige, eller siger at hans succes ikke er fortjent. det skal og VIL jeg slet ikke gøre mig klog på. hans musik er bare ikke noget, jeg synes rigtig godt om, og jeg synes at han virker lidt for "lille", til at jeg synes han er lækker. sådan er det bare.
jeg er til gengæld rigtig træt af, at de hardcore beliebers der findes, ikke kan respektere mine holdninger. jeg forstår fuldt ud, at i er trætte af at folk siger, at han ikke fortjener sin succes, osv. osv. men nøj, hvor jeg er altså træt af at få høvl, hver gang jeg siger, at jeg ikke synes han er pæn, eller jeg ikke kan lide hans musik. det har jeg da ret til at synes og mene? jeg har selv været ret stor Gwen Stefani-fan, og der fik jeg da også kommentarer med på vejen fra folk, der ikke kunne lide hende. sådan vil det jo altid være med musik. jeg gav mig dog ikke til at råbe og skrige af dem, men respekterede deres mening.

så kære beliebers.. jeg kan ikke lide Justin Bieber, jeg synes ikke hans musik er fantastisk, og jeg synes ikke, han er pæn. vil i ikke nok respektere min mening omkring ham? i kan altså ikke forvente, at hele verden skal kunne lide hans musik. råb af dem, der siger han ikke har fortjent sin succes, og siger han lyder som en pige, at han er bøsse osv osv, som kommer med argumenter, der ikke holder, men ikke af mig. jeg har lige så meget ret til ikke at kunne lide ham, som i har til at kunne. deal?

love.

1 kommentar:

  1. Jeg har det på præcis samme måde. Så kære Nanna, du er ikke alene! Jeg er nu aldrig blevet råbt af pga det, men det er nok også mest fordi, at alle mine venner heller ikke synes han er fantastisk.
    At folk råber af andre folk med en anden menin5, forstår jeg slet ikke. Vi er alle forskellige. Respekter det.

    SvarSlet

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: