onsdag den 9. marts 2011

Nanna du er jo totalt sej. Jeg kom ind på din blog via en google søgning "fravær", totalt random. Nå men prøvede at finde dig på Facebook, så jeg kunne skrive det der, men forgæves. Nå men ville bare lige sige rigtig fed blog, og du er for sej ef

haha, tusind tak da! jeg har skam facebook, så det undrer mig lidt, at du ikke har fundet mig. og jeg synes det er lidt ærgeligt at du ikke kunne få hele din besked med. men tak, skønne person, hvem du så end er! du er mindst lige så sej som mig, det er jeg sikker på!

Ask me anything!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: