mandag den 7. marts 2011

hej iphone, snart......

jeg har pænt ondt lige nu, men det er ok, hvis bare jeg kan få sovet lidt i nat. mine ben kan slet ikke lide det arbejde, men det kommer pung til gengæld til at kunne.. jeg har tjent næsten 800 kr. so far! når måneden er omme er vi oppe i nærheden af et par tusinde.. om jeg elsker det? selvfølgelig gør jeg da det! tænk, om en måned, så sidder jeg med en iphone i hånden. det elsker jeg endnu mere! så ved jeg hvad jeg skal få min tid til at gå med når jeg ligger herhjemme og kigger op i loftet. åh, min iphone. min baby. endelig bliver du min!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: