mandag den 14. februar 2011

valentines day.. gå så væk!

okay. jeg skriver faktisk lidt det her med frygt for, at jeg bliver slået ned, eller folk begynder at kaste ting efter mig, men jeg må altså bare dele min mening med jer..: jeg kan simpelthen ikke lide valentines day, og alt hvad det står for! det er altså bare for mærkeligt, det koncept. hvorfor skal man bruge en bestemt dag om årfet på at vise folk, at man holder af dem? skal man ikke gøre det hver dag? nu kommer i sikkert med modargumenter som; "ja, men nogle skal bare have et lille skub", eller "ej, det er da vildt romantisk", og "du skal da bare være glad hvis du får en invitation, eller blomster"..
måske er problemet bare med mig, at jeg ikke er særlig romantisk anlagt? jeg synes ikke det er "over-nuser-sødt", at få en buket blomster, eller bliver inviteret ud og spise. jeg synes ikke at det er "super-fantastisk-dejligt" at få lange beskeder på ens facebook-væg fra ens kæreste, eller blive nævnt i hver eneste status. det er altså bare ikke mig. så altså, jeg hader valentines day, ok? jeg har aldrig holdt det, og jeg kommer heller aldrig til det. og nu ved jeg godt, at mine veninder ville sige "du skal da være taknemmelig, gid det var mig", men sådan har jeg det altså bare ikke. ja, jeg ville da ønske at det rent faktisk var dem, for de er vilde med det, og det er også helt ok. hvis bare jeg kan slippe!

nu tænker i måske, at det bare er fordi, at jeg ikke selv har hørt noget fra nogen drenge idag, men jeg kan faktisk fortælle jer, at jeg er blevet inviteret ud. og jeg takkede pænt nej tak. jeg er mere til en eftermiddag på værelset end en tur i biografen.. sådan er jeg bare, ok?

2 kommentarer:

  1. Ved du hvad? Jeg har det præcis på samme måde som dig! Valentines day er så opreklameret, og det er da kun blevet opfundet for at tjene penge. Det er latterligt at folk gider at bruge penge på chokolade, blomster og biografture bare fordi, at det er Valentines day.
    Og de der kærlighedserklæringer, screw them!

    SvarSlet
  2. Man burde at elske og værdsætte hinanden hver dag, så for mig er valentines day ikke så vigtig, da jeg synes at invitere hinanden ud og gøre søde ting mod hinanden er en del af et forhold og det skal man gøre så tit som muligt og ikke en gang om året.

    - skoene er forresten købt i Tyrkiet :-D man kan dog få dem så mange andre steder! Asos har et stort udvalg af de klassiske sko dér :-D

    SvarSlet

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: