onsdag den 16. februar 2011

F to the ERIE!

nå men altså, nu er det onsdag. det er ferie. og jeg slapper MAX af! derfor, så har i ikke set mig så meget herinde, men bare rolig, jeg lever skam! i kan finde mig på sofaen, under dynen med nattøj på. det er nemlig den måde, jeg tilbringer de fleste af mine ferier på. og jeg har det faktisk rigtig godt med det! jeg er en af dem, der virkelig bruger min ferier på at slappe af. flere af mine venner og veninder har tonsvis af aftaler, men jeg har det egentlig bedst, hvis jeg næsten ingen har. jeg har det bedst med at kunne stå op  klokken 12.30, og derefter smide sig på sofaen med noget morgenmad. nogle dage, så når jeg slet ikke at få tøj på, men det er altså også ok. hvornår skulle man ellers kunne ligge på sofaen hele dagen? som i sikkert kan gætte, så har jeg heller ikke rigtig fået trænet. faktisk ikke siden i tirsdags, for at være helt ærlig.. men det er vel ok? hey, det er ferie, altså!

love.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: