lørdag den 29. januar 2011

fravær er noget værre noget..

som i sikkert har lagt mærke til, så har jeg ikke været så aktiv herinde på det sidste. det skyldes til dels, at jeg har rigtig travlt med at rende rundt og lave en hel masse forfærdelige øvelser, men også fordi, at jeg har været næsten konstant syg siden efterårsferien. det er jo selvfølgelig super irriterende, men samtidig er det faktisk også et stort problem, da jeg jo helst skulle opereres inden for de næste par måneder. problemet er bare, at de ikke operere, hvis man har været syg indenfor den sidste måned, da dette gør at ens imunforsvar er rigtig lavt. det, at jeg er konstant syg, gør det virkelig svært at finde en operationsdato, hvilket virkelig er noget [cencur]. jeg fik af vide i onsdags, at jeg har en borrelia-infektion, og det er derfor, at jeg har været så syg. derfor har jeg lovet alt og alle, at jeg det næste stykke tid virkelig gør en indsats for ikke at blive syg. jeg skal lige blive ordentlig rask først, og så skal jeg ellers spise en masse grønt, komme ordentlig tid i seng, og afspritte mine hænder jævnligt. dette gør jo desværre, at jeg ikke får så meget tid til jer, dejlige mennesker, men bare rolig, efter operationen får jeg masser af tid. jeg får faktisk ikke rigtig andet end tid. jeg håber i kan finde forståelse for mit valg, selvom jeg det rigtig svært at skulle være så meget væk fra bloggen! (;

love.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: