torsdag den 6. januar 2011

farvel og tak, fysikrapport!

idag, der har min lillebror fødseldag. tillykke til dig Jeppe! (:
jeg har været SÅ træt idag. så træt. det er blevet så sent de sidste to aftner, på grund af den fysikrapport..
men okay, selvom det har været så trættende, så var det alligevel en rar følelse at aflevere en 11 siders lang rapport om lys idag. det må være den første rapport jeg har skrevet, hvor jeg rent faktisk ikke forstår et eneste ord af det der står. jeg skrev bare resultater og forsøgsbeskrivelser ned uden at sætte mig ind i det. men det er vel også godt nok? nu gider jeg i hvert fald ikke tænke mere over det. done, og ud med den igen. weekenden skal bruges på fødselsdag, træning og så skal der også lige skrives et essay til på mandag. hvis det bliver godt, så kan det være at jeg deler det med jer. så sød er jeg nemlig! :D

btw. vi skal vidst skrive om noget der virkelig går os på, eller sådan noget.. jeg tænker lidt, "fysikrapporter?? findes der et bedre emne??"..

love!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: