fredag den 7. januar 2011

10 kr.. kun 10 kr..

ja, her er jeg så! hjemvendt fra en kort skoledag, og en omgang træning.
idag har været sådan en nem dag. det er fredag altid. en times dansk, en Ida&Nanna time, og to matematiktimer. det er lige til at overkomme! ellers, så er der ikke rigtig sket det store idag. der sker ligesom ikke rigtig så meget for tiden, synes jeg. senere kommer min lillebrors fødselsdagsgæster, så jeg tager nok lige en lille morfar om lidt. jeg vil jo helst ikke falde i søvn ved bordet.

oi, btw, ljeg kom i tanke om igår, at jeg endnu ikke har fået afleveret de bøger, jeg brugte til OSO i december. jeg var sikker på, at de senest skulle afleveres idag.. de skulle de så have været igår. jeg tænker: "fuuuck!!" og skynder mig at forny dem alle, men alligevel fik jeg en bøde på 10 kroner, fordi jeg havde overskredet tiden. rigtig flot Nanna! så jeg skyndte mig at betale den på nettet. jeg skal nemlig ned og afleverer en jobansøgning på biblioteket, og det er måske ikke lige det fedeste førstehåndsindtryk at give:
"hej, jeg hedder Nanna. jeg vil gerne aflevere denne uopfordrede jobansøgning, og så vil jeg forresten også lige betale min bøde, for jeg kan jo ikke finde ud af at aflevere til tiden!" nej, tak!

denne her weekend står vidst på afslapning og personlige projekter, tror jeg. og en masse blogging selvfølgelig! :D

love!
- Nanna.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: