torsdag den 11. november 2010

one more..

yay, jeg fandt endnu en "svar på spørgsmåls"-ting, denne gang herfra: http://www.justanotherwannabefromhell.blogspot.com/
jeg elsker dem! :D

Den sidste person du kyssede, og hvorfor du kyssede ham/hende?

den sidste person jeg kyssede er en rigtig dejlig person, som jeg synes godt om.
Hvad ser du frem til?
jeg ser frem til jul / den kommende aften med pigerne, hvor jeg skal lave mad, samt til jeg får råd til at købe min iphone, så jeg igen kan begynde at bruge penge!
5 personer du stoler på.
jeg stoler på min bedste veninde, dejlige Katrine, på mine 2 veninder, Louise og Kamilla, og så stoler jeg også på min veninde Nana!
Er der nogen som har følelser for dig?
ja, det tror jeg.
Tror du du vil kysse nogen I morgen?
imorgen?! nej, det regner jeg ikke med. jeg tror heller ikke, at der er nogen der vil smittes af min influenza..
Har du nogensinde overvejet at få en piercing I tungen?
ja, det har jeg. hvis jeg skulle have en piercing et andet sted end i ørerne, så skulle det være i tungen. jeg tror bare, at det gør alt for ondt!
Hvad lavede du kl. 7.40 i morges?
der lå jeg i min seng og slappede af..
Er det muligt at være venner med en ex. Kæreste?
ja, det mener jeg det er.
Ville du springe I faldskærm?
nej, for guds skyld da..!
Har nogen af dine venner set dig græde?
ja.
Har du en lighter på dig?
nej. jeg ejer ikke engang en lighter. jeg ryger ikke..
Ville du gå på gaden, sådan som du ser ud lige nu?
ja, det kunne jeg godt..
Ved denne tid sidste år, var du da single?
ja, det var jeg.
Ville du kysse en fyr, du ikke var kærester med endnu?
ja, det ville jeg da.
Hvad er din yndlings børnebog?
Den Glade Løve/Den Glade Løve i Afrika..
Kan du lide din personlighed?
ja, jeg er jo den jeg er, det kan jeg ikke gøre så meget ved..
Har du nogensinde fået at vide du har en irriterende stemme?
nej, det har jeg faktisk ikke?
Vil du gerne giftes?
det ved jeg ikke rigtig.. jeg ville slet ikke have noget imod ikke at blive gift.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: