lørdag den 20. november 2010

dag 26; favoritband og lidt tøj.

Muse er virkelig mit favoritband for tiden, jeg kan virkelig ikke få nok af dem..


jeg fandt denne her lækre trøje i min mors tøjskab til morgen. det er åbenbart en eller anden, hun købte for mange mange år siden. jeg synes det er super, og nu er den sørme også min! BIG LOVE ON YOU MUTTI!!!


imorgen står den  på lektier hele dagen. selvom det er noget af det, jeg har allermindst lyst til lige nu, så ved jeg, at jeg når jeg vågner søndag morgen, velvidende, at jeg har lavet alle afleveringerne for resten af måneden, så vil det føles virkelig godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: