mandag den 8. november 2010

dag 20; et billede der får mig til at smile.


det her billede, det siger måske ikke så meget, for jer, men det gør det for mig. dette billede er taget i sommerferien 2009, og ud over, at det var en rigtig hyggelig aften, så var det en god tid dengang..
det var, mens jeg stadig spillede håndbold, uden at vide, at mine smerter var mere end bare skinnebens-betændelse. det var, mens jeg stadig havde nogle gode venner og veninder omkring mig, som jeg ikke ser mere. det var en god sommer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: