lørdag den 6. november 2010

dag 19; nicknames..

kælenavne.. hm.
jeg bliver kaldt lidt forskelligt, både nogle, der har noget at gøre med mit fornavn og efternavn.:
Neena: vi var på et tidspunkt to, der kaldte os Neena og Loliise.. siden da, har Neena ligesom hængt ved.
Nans: den typiske..
Finch: ligesom det udtales rigtigt, [Fink]
Finch: udtales ligesom man ville gøre det i England, [Finsh]
Nanna Finch: det er det, jeg kalder mig selv til daglig. jeg bruger kun Hansen formelt, men jeg regner med, at fjerne Hansen, når jeg bliver ældre. flere af mine lærere kalder mig også Nanna Finch, da vi er 2 med samme navn i klassen.
Finchie: udtales, [Finshie]

men, allermest, så bliver jeg egentlig bare kaldt Nanna. det vil jeg egentlig også helst, for det er jo det, jeg faktisk hedder (;

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: