torsdag den 11. november 2010

another one..

yay, another one! :D

Du spiste: pebernødder.

Du drak: kakao.
Blad du læste: et eller andet blad om sundhed.
Tvserie du så: Phineas & Ferb.
Radiokanal du hørte: VLR Fredericia.
Du ødelagde: god, det kan jeg virkelig ikke huske..
Du sagde: hey mor..
Musik du hørte: en sang fra Phineas & Ferb.. (ja, jeg har intet liv..)

Har du nogensinde ..
Kørt en hjort over: nej!
Kunne lide nogen dine venner hadede: ja.
Slået op med en: nej.
Fået knust dit hjerte: ja.
Knust en andens hjerte: det ved jeg ikke..
Danset i regnen: hm, ja, det har jeg.
Sunget i badet: ja!
Oplevet kærlighed ved første blik: hm. nej, ikke ved første blik.
Været fuld: ja.
Taget stoffer: nej.
Røget en smøg: nej.
Spist sushi: nej.
Været forelsket: ja!
Pjækket fra skole: ja.
Lavet telefonfis: ja.
Skrevet et kærestebrev: nej.
Stjålet: nej.
Grædt dig selv i søvn: ja.
Været blevet arresteret: nej.
Udlevet en drøm: ja, det har jeg!
Set en dø: nej.
Spurgt Gud om hjælp: ja.
Brudt en lov: ja.
Ændret verdenen: nej, ikke endnu! (;
Sagt til en du hadede at du hadede ham/hende: ja.
Grædt til en film: ja.
Gået i søvne: nej, det tror jeg faktisk ikke?
Snakket i søvne: ja.
Overvejet selvmord: ja.
Siddet på et tag: ja.
Kysset en i regnen: ja.
Danset et offentligt sted: ja.
Grint så meget at du græd: ja.
Smilet uden grund: ja.
Sunget til nogen uden grund: ja.
Været på en scene: ja.
Snakket til nogen du ikke kender: ja.
Røget en cigar: nej. ad..
Løbet væk hjemmefra: ja.
Spillet strip poker: nej.
Sovet udenfor: hm, it depends.. gælder camping?
Haft sex med en fremmed: nej.
Været i radio/tv: nej.
Set dit ynglingsband live: nej.
Hvem var den sidste du..
Du snakkede i telefon med: min mor.
Du skrev til: Christoffer.
Den sidste koncert du var til med: ingen anelse..
Der kyssede dig: min mor.
Der krammede dig: min morfar.
Der sagde 'Jeg elsker dig' til dig: Marlene.
Du blev sur på: min mor.
Der blev sur på dig: min mor.
Der slog dig: min lillebror.
Du havde lyst til at slå: Marlene, fordi hun ikke fatter dansk humor!
Der sagde 'Hej' til dig: Marlene.
Der skrev et brev til dig: nej, det lang tid siden jeg har fået et brev.. det må vidst være min bank?
Der skrev et digt til dig: jeg tror egentlig aldrig, at jeg har fået et digt?
Der var i biografen med dig: Kamilla.
Der sang til dig: haha, ingen anelse. måske Karina? hun synger meget!
Der fik dig til at græde: too private!
Du så film med: min lillebror og min mor.
Der fik dig til at smile: Julie.
Der fik dig til at grine: Marlene.
Der så dig græde: jeg græder helst ikke foran andre.
Der købte noget til dig: min mor.
Du havde et crush på: en dejlig person.
Du råbte af: min lillebror og hans ven William..

Er du ..
Venstre/højrehåndet: højrehåndet.
Imod homo brylluper: nej.
Mørkeræd: nej.
Enebarn: nej, jeg har en lillebror.
Imod aborter: nej.
Vegetar: nej.
Gud: tror jeg ikke rigtig på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: