tirsdag den 5. oktober 2010

FAIL!


ja, jeg ville faktisk poste et indlæg, hvor jeg fortalte om noget fantastisk, jeg skal på lørdag. jeg har selvfølgelig et tilhørende billede, som jeg ville uploade. jeg går derfor ind og opretter et nyt indlæg, og går derefter ind i "indsæt billede".. det har jeg jo gjort mange gange, men det er faktisk første gang, at jeg har lagt mærke til det her..
jeg bor jo i Danmark, og bruger derfor Blogger (Google) på dansk. (suprise!).. men, af en eller anden grund, så er der altså dele af Bloggers billed-uploader, der ikke er på dansk.. hvorfor aner jeg ikke, men jeg synes atlså, at det er en smule fail af Google!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: