lørdag den 4. september 2010

jeg er lidt doven..

bukser fra H&M og t-shirt fra Bik Bok.

jeans fra H&M, cardigan fra H&M og top fra Vero Moda.

bukser fra H&M, top fra Vero Moda og skjorte fra Street One.


det er vidst ved at være et godt stykke tid siden, at jeg har lagt nogle outfits herind, er det ikk??
og, det er altså ikke fordi jeg ikke har tøj på til hverdag, for det har jeg, jeg er bare for doven til at få lagt billeder herind. men, nu har I da i hvert fald fået 3 stk.
elsk på min nye lilla t-shirt, min blomstrede top og min gamle skjorte fra Street One, som jeg faktisk har haft hængene i flere år. nu kan jeg ikke få nok af den!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: