onsdag den 1. september 2010

dræber-torsdage.

gud, hvor jeg hader torsdage.. det er virkelig bare en dræber, det er! allerede når vækkeuret ringer, klokken 6.00, så kommer den der dårlige fornemmelse i maven, og den sædvanlige samtale, jeg altid har med mig selv om torsdagen, begynder med det samme:

ej, hvad er det her da for en følelse?
har jeg ikke en smule ondt i hovedet idag??

jo, det har jeg da, ikk?
og har jeg ikke også lidt ondt i maven?

hey, er jeg egentlig ikke også lidt varm.. har jeg feber?

host host..

burde jeg ikke blive hjemme idag..?

*suk*...

og så tæller jeg ellers til ti, og står ud af sengen. ikke fordi jeg har lyst, men fordi jeg skal. allerede der, der er resten af dagen ødelagt. jeg kæmper mig herefter igennem 7 timers dobbeltmoduler, uden en eneste krea-time, eller kontakt-time. så kan jeg sørme også se frem til en times tortur ved fysioterapeut i morgen efter skole. great. virkelig great.



gud, hvor jeg dog hader torsdage!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: