torsdag den 9. september 2010

how nice!

mmh. når man kommer hjem fra skole efter en alt for lang bustur, og er fuldstændig smadret, så er der virkelig intet bedre end at lave sig en kop kakao og se disney channel. nu må I så gerne kalde mig barnlig, det har jeg intet imod, men der findes altså bare tidspunkter på døgnet, hvor disney channel bare er fantastisk. man behøver ikke anstrenge sig for at følge med, så man kan sagtens sove en smule, vågne op, og så stadig følge med i handlingen. hm, men sådan en dag havde jeg altså idag, og så var der jo ikke andet at gøre, end at smide sig i sengen, og se nogen tegnefilm. (Phineas & Ferb FTW!!!) der har jeg så ligget siden kl. 15.30, hvilket slet ikke var meningen. men, nu må jeg vidst hellere gå i gang. jeg burde sætte mig til at arbejde lidt mere på dræber-fysikrapporten (LÆS: DRÆBER!!!) men jeg får det alligevel aldrig gjort, så det er vidst bedre, hvis jeg får lavet nogle af de andre ting på min TO DO - liste, der efterhånden er ved at blive ret lang. det er ikke fordi jeg har mindre tid, jeg er bare blevet mere doven, tror jeg? well, jeg skal i hvert fald have repareret mit armbånd, der er gået i stykker i låsen, og så skal jeg nok også lige have læst brugsanvisningen til mit fjernsyn, for jeg kan nemlig ikke finde ud af, at finde digital-kanalerne. og nej, jeg er nemlig ikke ligesom andre piger/kvinder, jeg er ikke særlig god til at læse brugsanvisninger, jeg er bedre til bare at gøre et eller andet, og se hvad der sker. i hvertfald når det er noget, der bruger strøm.. så skal man vel bare trykke på alle knapperne, indtil man finder den man skal bruge, ikke? sådan gør jeg i hvert fald. så har jeg forresten heller ikke fået lavet mine genoptrænings-øvelser idag. det skal jo også gøres..
hm, jeg må hellere komme igang. jeg vil hænge min nye lækre blazer frem, så jeg kan gå og kigge på den imens, og tænke på, at jeg rent fakisk slet ikke har pengene til den. jeg må hellere snakke lidt med mutti om det!


uh, nu er der vidst mad!

idag elsker jeg min nye marineblå blazer og hader at jeg ikke ejer et pengetræ.

- Nanna.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: