søndag den 12. september 2010

fysik-rapport.. føj da!


hm. jeg er en af de heldige mennesker, der aldrig har skulle skrive en fysik-rapport. FØR NU..!
nu er jeg efterhånden færdig (mangler kun underemnet "databehandling", men som ikke aner hvad er..?) og jeg kan allerede sige, at jeg kan mærke, at fysik-rapporter.. det bliver virkelig min død i år. føj da, hvor er de bare slemme! nu er jeg i det mindste stort set færdig med den første af de seks, vi skal skrive i løbet af året, så nu kan jeg gå videre med noget, der er meget mere mig.. nemlig min dansk-novelle. ah, endelig noget jeg kan finde ud af, som jeg er god til, og som jeg faktisk godt at lide at lave. (ja, jeg kan faktisk godt lide at skrive stil!) jeg regner med at smide den herind, når den er færdig.
til alle jer, der også skal bruge jeres søndag på lektier.. keep up the good work guys!
idag hader jeg fysik-rapporter, men elsker dejlige 10G, som jeg skal se igen imorgen..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: