mandag den 23. august 2010

jeg føler mig lidt nede idag.. måske er det vejret, eller også er det fordi, jeg allerede kan mærke, at jeg er skoletræt, og jeg ved, at skoleåret kun lige er startet. måske er det fordi, jeg for tiden, åbner mit skab og intet kan finde, der er værd at tage på.

well, jeg bliver nødt til at forsøge at få mig i bedre humør, så her kommer lige nogle positive ting, der faktisk er sket idag..:
1. jeg var ude og træne idag, sådan ordentligt igennem, så det rigtig kan mærkes. mmh.
2. jeg er kommet i 10G, drømmeklassen, med en masse skønne mennesker.
3. jeg har hele eftermiddagen nede i byen imorgen, inden jeg skal til fysioterapeut = shopping!
4. jeg er stadig ny-forelsket, i min computer.
5. jeg skal først møde kl. 10.45 imorgen, og selvom jeg skal herfra 9.45, så er det stadig bedre end 7.15!
6. én rigtig dejlig person kom med det mest fantastiske citat, mens vi sad på Burgerking idag.
7. jeg glæder mig til på lørdag.
8. det går fremad med mit ben, tror jeg.
9. jeg regner med at købe billetter, til kampen mellem Hamburg og Kolding.
10. alting går en smule bedre, tror jeg.

mmh. nu vil jeg lægge mig ned under dynen, og kigge på den altid dejlige Taylor Lautner, og bagefter falde i søvn, med musik i ørene. der findes intet bedre.

godnat herfra, når man når så langt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: