onsdag den 25. august 2010

lyset for enden af tunnelen.

det kan gøre så helvedes ondt at miste. og, det er faktisk lige meget, hvem man mister. om det så er en kæreste, et familiemedlem eller en ven. men, uanset hvad, så må man ikke give op, for selvom det nogengange kan se sort ud, selvom det virker som uoverskueligt at se en ende på, så er der lys for enden af tunnelen. det tager bare tid, men tiden læger faktisk alle sår. hvis man bare tror på det. det tog mig 10 uger, og nogle af dem var rigtig hårde. nogle af dagene var virkelig slemme, men nu, nu er jeg nået til et punkt, hvor de ting, der før var så hårde at tænke på, et blevet til positive minder, jeg altid vil have med mig bagerst i min hjerne.
men vigtigst af alt, uanset hvor meget jeg så end har lyst til at glemme dig, så vil du altid have en plads i mit hjerte. du har ændret mig, og hjulpet med at forme mig, hjulpet mig med at blive den person jeg er idag. det kan jeg ikke ændre på. det vil jeg altid være taknemmelig for.


og skrub så ud af mit hoved, for du får aldrig lov til at "lege" med mig igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: