lørdag den 24. juli 2010

video og ferieminder.

der er altså en ting jeg ikke forstår. folk, der videofilmer deres sommerferie..
da jeg var i østrig, mødte jeg flere folk der videofilmede deres ferie. så sad de der på restauranterne og vinkede til den der holdt kameraet (hvilket, af en eller anden grund altid var faren?)..
og så er det lige jeg tænker, går de virkelig hjem og ser det der? kan det virkelig passe, at de sidder derhjemme, når de er kommet hjem fra ferie, og ser det flere timer lange bånd? jeg forestiller mig, at de måske ligefrem inviterer familie og venner til filmaften, hvor man så ser folks ferie-videobånd. men endnu bedre, hvad så bagefter? man gemmer vel båndene, ligesom man gemmer fotografier. har man så flere skabe fyldt med gamle videobånd, og får man dem nogensinde set igen. det tror jeg ikke!

nu ved jeg ikke, om det bare er mig der er udenfor her, men jeg kunne aldrig nogensinde finde på at filme min ferie, aldrig!

(og så har jeg faktisk også lagt mærke til, at det ofte er folk fra Holland, der filmer deres ferie. mystisk!)


jeg forsøger hurtigst muligt, at få rettet op på de tekniske problemer jeg har, så hvis der bliver skiftet design, skrifttype/farve, billedstørrelser, osv. ofte, må I lige se igennem fingre med det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: