lørdag den 24. juli 2010

om mig.

mmh. har brugt de sidste 3 timer på at få min side, med lidt indhold om mig, til at fungere. Det er utroligt, så meget min blog driller mig for tiden. hvis der er én ting, der ikke vil virke, så er det i hvert fald teknikken! me nu ser det vidst endelig ud til, at jeg har fået styr på det.
I kan da lige tage et kig ind, læse det I nu har lyst til, og lærer lidt mere om mig. der vil nok komme en del ændringer og nogle ting vil sikkert blive fjernet, og andre tilføjet, men nu er grundstenen da lagt!
tag et kig på det, og skriv en kommentar tilbage med, hvad I synes om det, og om I lærte lidt mere nyttigt om mig..
det håber jeg i hvert fald I gjorde (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: