mandag den 5. juli 2010

ny operation

jeg har været i horsens idag. på sygehuset, oppe og snakke med den læge, der har fuldt mig hele forløbet. jeg kunne ikke forstå, hvorfor jeg blev ved md at have så ondt i det nederste sår, hvorfor det ikke ville gro sammen, og hvorfor jeg stadig ikke kunne støtte på foden. han åbnede såret, og ud kom masser af betændelse. great. det er troligt, at jeg både har snakket med sygeplejersker, læger, kirurger og overlæger, der alle har påstået, at der intet var galt!
så nu står den på ny operation imorgen, hvor de vil tømme såret, og samtidig fjerne noget dødt væv, der er derinde. hold da kæft, hvor jeg bare ikke gider! selvfølgelig er det dejligt, at det bliver fikset, men jeg hader altså bare sygehuset, og nu skal jeg nok overnatte der. skræk og rædsel! det er da det sidste jeg har lyst til. men nu må vi se. jeg skulle have været afsted på ferie på lørdag, men det er heller ikke sikkert at det bliver en realitet nu.. kryds fingre for mig, og ønsk mig held og lykke imorgen, for det får jeg virkelig brug for.

det var jo slet ikke sådan her, at jeg skulle tilbringe sommeren. sommeren skulle tilbringes på stranden med venner og veninder, til langt ud på natten, med engangsgrill, bål og fuldskab. øv altså!

ellers, håber jeg, at alle i andre, i nyder sommeren og gør alle de ting, jeg ikke kan!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: