lørdag den 10. juli 2010

hjemme igen.

hej alle (:
så er jeg hjemme igen!
hjemme, med less smerter end før og med et bedre humør, det er helt sikkert! alt så fint ud torsdag, så de syede mig sammen igen igår, inden jeg fik lov til at tage hjem. nu skal jeg bare fortsætte den hårde antibiotika-kur, og vente på, at jeg gror helt sammen, så var det vidst det? puha, sikke en omgang?? den operation, der skulle være så let blev pludselig alt andet. men nu er det heldigvis ovre, og jeg kan slappe af igen uden for mange smerter. vi skulle have været på ferie idag, men vi har rykket det til omkring mandag i næste uge. jeg har vidt lige brug for et par dage til at samle kræfter, efter 2 gange narkose på én uge. det er en hård én!
hm. ellers skal jeg nok skrive lidt senere, og lægge et par billeder ind. ligenu kan jeg nemlig ikke finde mit stik ;D det bliver noget med hospitaler, og et SWAT-team?? så kan i tænke lidt over det!

btw, min lillebror har købt nymåne (bogen) til mig i hjemkomst-gave! (TAK JEPPE) mmh, det kan vi li´.

peace out.

1 kommentar:

  1. godt det er gået fint (:

    og tusind tak for sin søde besked i min gæstebog. det varmer om hjertet (:

    SvarSlet

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: