søndag den 6. juni 2010

hm. jeg tænkte lige, at jeg ville fortælle jer nogle ting, i måske ikke vidste om mig:

1. jeg var turist sidste skoledag.
2. jeg har flere bøger, jeg aldrig har læst.
3. jeg har været rigtig stor fan af gwen stefani, og synes stadig at hendes musik er rigtig godt!
4. jeg har set 3 kampe med DK's kvindelandshold, 1 kamp med SG flensburg handewitt, og 2 kampe med HSV handball. derudover har jeg set utallige kampe med FHK elite!
5. jeg glatter højst mit hår et par gange om året.
6. jeg har helt lyse, og karamelfarvede striber i mit hår, for at få det til at virke lysere.
7. jeg skal opereres i begge mine lægmuskler. første operation er lige om snart.
8. jeg følger med i true blood.
9. TEAM JACOB!
10. mit værelse er så vidt som muligt holdt i farverne sort og hvid.
11. jeg synes overhovedet ikke at mokai smager af sæbe, tværtimod smager det rigtig godt!
12. jeg har familie i canada, og var ovre og besøge dem i 2006. jeg håber på at kunne komme afsted igen næste år.
13. min computer er 17' tommer.
14. jeg kan rigtig godt lide lilla.
15. jeg har allerede stort set planlagt hele min uddannelse.
16. jeg håber på Helle Thorning-Schmidt som ny statsminister.
17. mine forældre er ikke skilt, og jeg har en lillebror på 11.
18. jeg vil supergerne til koncert med lady gaga.
19. jeg har gode karakterer.
20. jeg har hemmeligheder, som stort set ingen kender til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: