lørdag den 5. juni 2010

hej venner (;

eftermiddagen igår gik sådan set bare med, at slappe af, og forsøge at fatte, at jeg rent faktisk havde fået 10 i fysik og kemi - dræber-faget! aftenen gik i selskab med nogle af de bedste, til 'open by night' i byen. samtidig var det også til 'Fredericia rocker'. det blvier afholdt en gang om året, samtidig med en 'open by night', hvor butikkerne har åbent til 22. på rådhuspladsen er den store scene, med hovednavne, og på nogle af de andre torve og pladser spiller nogle lidt mindre. rundt omkring i gågaderne er det så små lokale bands, der får lov til at spille musik. der er altid en fed stemning, og en masse god musik, blandet med en masse gode tilbud! igår var der utrolig mange mennesker, flere end der nogensinde har været før. det var nok også vejret der gjorde det (; Rasmus Seebach gik på som det første hovednavn på en store scene, og klokken 22 lukkede Johnny Deluxe det hele ned. vi kom lidt for sent til at få en ordentlig plads til Rasmus, men Johnny Deluxe var rigtig fedt!
nu står næste uge på eksamner igen, dansk mandag, og engelsk torsdag. torsdag aften står den vidst på fest på stranden, for at fejre at vi er færdige med eksamnerne. det er jo også min sidste weekend med normale ben, for jeg skal jo opereres onsdag den 16. juni.. jeg håber dog lige på at kunne nå og mødes med en god ven, som jeg savner rigtig meget, mandag den 14. juni (:




Johnny Deluxe på rådhuspladsen.


mine solbriller fra H&M, som jeg faktisk er rigtig rigtig glad for. det kostede 40 kr. det passer vidst lige til min pengepung?? (;
outfit til 'Open by night'. den trøje er virkelig gået hen og blevet en af mine yndlings!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: