mandag den 21. juni 2010

forandring fryder.

jeg tror, mit liv er lidt kedeligt ligenu? i hvert fald, laver jeg sådan set ikke andet end at sidde med benet oppe, og se tv. ja, spændende, spændende. heldigvis sker der da lidt imorgen, hvor det er tid til dimision. utrolig dejligt, endelig at være færdig med folkeskolen, men også ret sørgeligt. som jeg sikkert har fortalt før, har vi bare haft et rigtig fedt sammenhold i vores klasse. selvfølgelig har vi haft problemer, det har alle klasser, men når det kom til stykket, har vi alligevel altid støttet op om hinanden. det er super dejligt. vi har ikke haft så meget udskiftning i vores klasse, og de fleste af dem der er kommet de sidste par år, er også flyttet igen. det har nok også været lidt svært, at komme ind som ny i vores klasse, netop fordi vi alle er så tætte? hm. men ligesom i alle andre klasser, er det også endt med, at alle havde nogle bestemte roller. det vil ikke kunne undgås. min rolle har altid været hende, der var flittig. jeg fik kåringen "klassens perfektionist" sidste skoledag, og det er helt rigtigt, for jeg er virkelig perfektionist. jeg har altid været den i klassen, der havde styr på tingene, og som altid havde lavet sine lektier, eller havde de rigtige bøger med. nogengange, har det virkelig været svært for mig, at have den rolle. for jeg laver ikke altid mine lektier, da min sport ofte kommer i første række. jeg er bare god til det. jeg ved, at det lyder lidt mærkeligt, men der er bare mange ting, jeg er god til, og derfor scorer jeg ofte en god karakter. nu er det snart slut, og jeg glæder mig egentlig til at komme videre i mit liv, komme ud på 10'ende, og få en ny rolle, og møde en masse nye mennesker, for det føler jeg, at jeg har brug for lige nu. jeg har brug for nogle ændringer og nogle nye rammer.
jeg tror,at denne sommer bliver fuld af forandringer (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: