mandag den 21. juni 2010

at vælge en hårfarve.


jeg har besluttet mig for, at lade mit hår gro vildt, hele sommerferien. jeg har efterhånden ret lange udgroninger, men det må jeg leve med her til sommer. grunden til dette er nemlig, at jeg det sidste år, har haft den samme frisør. hun har ikke været en dårlig frisør, men hun har bare ændret min frisure gang for gang, og det jeg har nu, er jeg altså ikke tilfreds med. derfor får lokkerne lov at gro, og så har ejg fundet en ny frisør, som jeg håber bliver lidt bedre til at ramme det, jeg ønsker. derudover skal der også ske et eller andet med hårfarven. det sidste år, har jeg bare haft helt lyse afblegede, og karamelbrune striber. det er bare ved at vreæ lidt kedeligt.. desværre kan jeg ikke helt bestemme mig for, hvilken farve. altså, jeg har altid svoret, at jeg ville være tro mod det blonde look, men alligevel tiltrækker det brune mig lidt. hm. det skulle ikke være sådan en mørk brun, for det er jeg alt for bleg til. mere sådan en mørk blond - lysebrun.



hm. jeg giver jer lige nogle billeder, så i kan se hvad jeg tænker på.






brunt.



blondt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: