torsdag den 6. maj 2010

6. maj.

så er det min fødselsdag imorgen.. har brugt næsten hele dagen på at bage superlækre muffins, til hele klassen. og det er da bare super gode! :D
i får lige opskriften, når jeg får tid til at lægge den ind.
så fik jeg sørme en ny cykel idag! den skal i nok lige få et billede af, når jeg får den imorgen, og det er ikke engang min fødselsdagsgave?? :O
og skjorten, den fik jeg også fat i (:
har lige siddet og set LPS, der idag handlede om Anja Andersen.. haha, og så opdager jeg, at indslaget er optaget ude i hallen, da vi jo spillede mod Faaborg i onsdags. jeg undrede mig også over, hvad den kamera-mand gik rundt og lavede?! ;D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: