torsdag den 6. maj 2010

6. maj.

uf, jeg synes at skoledagen har været hård idag. den skulle bare overstås!
og så har jeg fået et par datoer til eksamen:
kristendom bliver den 31. maj, kl. 13.00
dansk bliver den 7. juni,
og engelsk bliver den 10. juni, og derefter er der ferie til mig!!!!!! :D
og så er det jo forresten stadig min fødselsdag imorgen...
hm. det var det, i hvert fald lige nu. nu vil jeg lige tage mig en mrofar på sofaen, inden jeg skal ned og kigge på hawaii-skjorter til sidste skoledag, og måske en ny cykel?? (;
peace out!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: