lørdag den 15. maj 2010

15. maj.

let the picture speak; my life at the moment:
vidste ikke lige hvad jeg skulle gøre med mit hår idag, men synes egentlig at det blev meget fedt.

dagens køb i det tyske. gud, hvor jeg dog glæder mig til den 28. maj!!!

min nye skoletaske som jeg fik i fødselsdagsgave. jeg ved godt, at jeg ikke har fået den brugt endnu, men det skal nok komme til at ske. bare rolig! :D

dagens outfit:
kjole fra H&M, cardigan fra H&M, tørklæde fra Pieces, leggings fra Only, strømper fra Hummel. benvarmerne har mutti strikket (;



mine nye ballerinaer fra Bianco i samarbejde med Hummel. (eller, har faktisk haft dem i en måneds tid, men vejret har bare ikke rigtig været til dem endnu) jeg glæder mig rigtig meget, til jeg kan få dem brugt!!!
- nannafinch.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: