lørdag den 15. maj 2010

15. maj.

så er klokken 13:04. min morgen startede dejligt idag. heldigvis var mine mavesmerter så godt som væk, jeg har ellers måtte ligge i sengen hele dagen igår, for jeg havde det bare SÅ dårligt!(girl-stuff, you know!)og så skulle jeg ovenikøbet holde fødselsdag i går aftes x(
jeg vågnede vel ved 11 tiden? så lige starten af Wall-E, spiste morgenmad, og så tog jeg mig lige en halv time helt alene, uden telefon og anden kontakt til omverdenen,kun med min ipod i hånden, og musik i ørene. det er så dejligt afslappende. derefter var det tid til et hurtigt bad, og så på med noget tøj. det blev bare det samme, som jeg havde på i går aftes.. nu kan jeg lige nå at få blogget lidt, inden at jeg skal have noget make-up på, og sat mit hår. om ca. en time går turden til grænsen med en veninde, hvor vi skal have handlet til sidste skoledag. både karameller og lidt sprut! det bliver bare super hyggeligt (;
og så er det jo sørme kun lørdag idag? dvs. vi har endnu en fridag i morgen :D den skal ejg nok bare bruge på at læse halvdelen af engelsk pensum igennem. og så nok også lige ned og leje nogle film.. jeg har faktisk heller ikke fået købt det tøj, jeg skal have på sidste skoledag, om aftenen endnu.. eller de shorts, jeg skal bruge til min udklædning. mangler også et par nye stiletter.. gud, jeg har travlt.. jeg har mega travlt egentlig? for torsdag skal jeg jo til horsens og underskrive operationspapirerne??
well, jeg finder nok ud af noget. det skal jeg!

vi ses smukke venner (:








mmh. verdi. helt sikkert!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: