fredag den 18. november 2011

jeg er i live!

dear eskimo.
jeg ved godt, hvordan det føles, at være stresset. jeg ved godt, hvordan det føles, når man har stress. jeg har prøvet det, det er rigtig ubehageligt, og langt fra sjovt. jeg har meget at lave for tiden. rigtig meget. jeg har arbejdet hver dag, det sidste stykke tid. har forsøgt at deltage i så mange sociale arrangementer som muligt, og generelt bare haft mange ting at se til. jeg har stadig to jobs, er frivillig, har skolen, lektier, osv. jeg har travlt ja, men jeg er ikke stresset. jeg har faktisk haft så travlt, at folk er begyndt at bekymre sig for mig. venner, familie, bekendte. og det er ikke altid lige behageligt. det er selvfølgelig rart, at folk er bekymrede for mig, rigtig rart, men jeg er ikke stresset. jeg har travlt, men jeg kan godt lide det. jeg kan godt lide, at jeg skal lave så meget for tiden, og jeg laver ting, jeg godt kan lide. jeg ville ønske, at jeg havde mere tid til dig, men sådan er det engang imellem.
jeg ville vel bare lige fortælle, at jeg altså lever. jeg er her, jeg har travlt, men jeg er ok! jeg er i live, og du behøver ikke være bekymret. jeg er ikke stresset, mit hår falder ikke af, jeg har bare utrolig travlt.

love.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: