søndag den 2. oktober 2011

0210.

dear eskimo.
hvordan har du det? er du ok? det er ved at være et stykke tid siden sidst. jeg tilbragte min fredag på skadestuen, og skal nu holde mig ro, på grund af en fibersprængning i lægmusklen. normalt er det ikke noget slemt, men på grund af min skadeshistorie, så er alle sådan lidt mere opmærksomme på det, end normalt. ellers, så laver jeg lektier. og så laver jeg lige lidt flere lektier, og lidt flere. ja. om en uges tid, så skal jeg til eksamen i naturvidenskab, og jeg kan ikke på nogen måde sige, at jeg glæder mig. men det er snart efterårsferie. det betyder ingen lektier, bare frihed, arbejde, alkohol, by-ture, tweetup, hal-tur, og ja. en masse dejlige mennesker, som jeg ikke har set længe. her tænker jeg selvfølgelig på dejlige 10G, som skal bruge en hel dag hjemme hos mig. jeg har egentlig meget mere at fortælle, men den engelske stil er vigtigere lige nu. sådan er det generelt i mit liv. men det bliver bedre, det siger de allesammen. det bliver nemmere, når man er kommet ind i en god rytme. jeg glæder mig meget, til den tid kommer.

love.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: