fredag den 15. juli 2011

at tage på ferie.

dear eskimo.
du har ikke hørt fra mig længe, men jeg håber, at du har nydt din ferie, lige så meget, som jeg har. jeg håber, at du også har givet dig tid til at sove længe, rigtig længe. til at lave ting, du normalt ikke har tid til, til at gå rundt i nattøj hele dagen. til at være vågen, til det igen bliver lyst, til at ligge i solen. til at besøge gamle venner, du ikke har set længe, og til at tænke lidt over, hvem du selv er. jeg har i hvert fald brugt min ferie, på at gøre alle disse ting!
imorgen, der tager jeg afsted på ferie. om tre timer, faktisk. østrig hedder målet, og jeg glæder mig faktisk. jeg glæder mig især til, bare at være alene. at have tid til at tænke lidt over tingene, tid til bare at være mig. samtidig, så skræmmer det mig også, ikke at kunne være social, ikke at kunne sende sms'er, eller bruge nogen sociale netværk. mest fordi, jeg i bund og grund virkelig hader tanken om, at skulle være alene. jeg hader følelsen af, ikke at kunne komme i kontakt med andre. selvom jeg er blevet lovet, at det trådløse netværk i lejligheden ville virke, så tvivler jeg på det. nu må vi se.
det er derfor, du nok ikke kommer til at høre særlig meget til mig, de næste ti dage. vi regner med at være hjemme igen, omkring tirsdag den 26. imens, så skal min moster bo i vores hus.. det er faktisk rigtig rart, tanken om, at der er nogen i huset. at det ikke bare står der, helt alene. at der er nogen ved mille, også. det kan jeg godt lide.
jeg har givet nogle af mine rigtig gode venner en lille udfordring. jeg har givet dem muligheden for, at skrive/bruge bloggen, mens jeg er væk. ordet er frit, så de må skrive om lige hvad de vil, poste lige hvad de vil, osv. jeg har nogle af de mest fantastiske venner, der findes, og dem skal i også have æren af, at møde. jeg vil poste enkelte planlagte indlæg, ind imellem, men ellers, så bliver det udelukkende dem, der opdaterer herinde, hvis de da tør tage imod udfordringen! det håber jeg.
vi ses på den anden side, husk, at selvom jeg nyder sommeren, så tænker jeg ofte på dig, og jeg håber, at du nyder den, lige så meget som mig.

love.


1 kommentar:

  1. god ferieeeeeeeee! så ses vi måske et sted i østrig, hihi!

    SvarSlet

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: