søndag den 5. juni 2011

.... hilsen fra nørderne.

"Noget der irriterer mig grænseløst



Hvis der er noget, som irriterer mig grænseløst, så må det være mennesker, der ikke kan finde ud af computere. I denne essay vil jeg fortælle dig, læseren, hvorfor jeg synes disse mennesker er irriterende og hvad de kunne gøre for at blive bedre til computere.
Min onkel har altid været IT-nørden i vores familie og han er også min idol. Det er derfor jeg begyndte at interessere mig selv i computere. Efter ingen tid, var det mig, som var mini-nørden, ellers hans skygge, som jeg tit blev kaldt. Det betød, at hvis der var et problem med en af vores computere, så var det mig som skulle ordne det, og når man boede med sin mor og søster, som ikke kan finde ud af computere, kunne det være ret træls. Men det er endnu mere træls, at bo i nærheden af sine bedsteforældre, som prøver at blive mere ‘moderne’ ved at bruge Apple computere, men i virkligheden får man til at gør alt arbejdet for dem, fordi de ikke kan finde ud af dem.
Mennesker lærer bedst ved at prøve selv, og når man ikke kan finde ud af noget, så er det omkring 99,99% sikkert, at det står på internettet et eller andet sted. Ikke altid på dansk, men vi lærer allesammen engelsk som andetsprog, så der skulle ikke være noget problem der. Så når der er noget galt med den computer, du bruger, være sød og tænk på alle os nørder, og tjek internettet før du spørger os, tak! "

så kan vi lære det, kan vi! bum.
 
love.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: