lørdag den 11. juni 2011

En aften med yndlingspigerne



Dear eskimo.
Der er intet bedre, end aftner sammen med nogle mennesker, man virkelig holder af. Mennesker, man føler sig hjemme sammen med, mennesker, man kan sidde og snakke med til langt ud på natten. Sådan har jeg det med 10G. Jeg havde den hyggeligste aften sammen med pigerne i torsdags. Der er ikke noget, jeg ser mere frem til, end en aften i deres selskab. Og noget af det bedste, det er som sagt, at vi kan snakke om alt. Vi kan snakke om kærester, scoringer, vi kan være ved at dø af grin over sjove episoder med heste og måger. Men vi kan også snakke om så meget andet. Om de første dage på skolen, om hvordan en har udviklet sig, efter hun kom på efterskole. Og om døden. Netop fordi at den, flere gange, har været tæt på klassen i år. Alligevel kan vi snakke om det, som havde vi kendt hinanden i 10 år, og altså ikke kun 1, som det er tilfældet. Vi er så forskellige, at vi passer sammen, og de her piger, de har lært mig så utrolig meget det her år. Det er jeg evigt taknemmelig for!
Jeg håber, at du også har nogle veninder, du elsker lige så højt, som jeg elsker mine yndlingspiger. Jeg håber, du har en klasse, jeg elsker lige så højt som 10G. Det har alle fortjent!

Love. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: