onsdag den 8. juni 2011

eksamen, indtil videre.

jeg med dig, kære eskimo.
hvordan går du og har det? det er efterhånden sjældent, du ser noget til mig, det ved jeg godt, men hvis du ligesom mig, også er midt i eksamnerne, så forstår du hvorfor. og det betyder rigtigt meget for mig!
på de sidste to dage, der har jeg været både til fysik-eksamen, samt mundtlig matematik. nu, da de begge er overstået, så mangler jeg kun mundtlig dansk, om en uges tid. og så er jeg sørme færdig. hold da op!
sådan her ser det ud, so far:

 12 i skriftlig matematik.
12 i mundtlig engelsk.
10 i mundtlig matematik.

7 i mundtlig fysik og kemi.

1 kommentar:

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: