søndag den 8. maj 2011

Perfekt blogger? Nej tak.

Jeg er rigtig rigtig glad for den respons jeg får, når jeg engang imellem skriver nogle meget ærlige indlæg. Det her, det er Lin blog, og jeg ønsker ikke kun St skrive om "hvor fantastisk mit liv altså bare er" for det er det altså ikke altid.. Og hvorfor skulle jeg ikke fortælle jer om det, når det ikke er? Når der er noget, jeg synes er lidt svært, eller som jeggår og tænker meget over. Så er det da netop at jeg skal dele det med jer, ikke? Jeg gider simpelthen ikke forsøge at passe ind i en bestemt kasse, leve op til et bestemt krav eller forsøge at være på en bestemt måde overfor jer. Det får jeg ikke noget ud af, og det gør i heller ikke. I må, ligesom jeg, i hverdagen også bide i det sure æble engang imellem, men det er da ikke noget at skamme sig over, vel? Det er jo ens for os alle. Hvis i læser min blog, fordi i håber på, at jeg kan inspirere jer, at jeg har et perfekt liv, og at i kan få svar på alt, så må jeg altså skuffe jer. For der er så utrolig mange ting, som jeg slet ikke kender svarene på. Jeg har utrolig mange uinspirerende dage, og dage hvor mit liv er alt andet end perfekt.. Men sådan er det jo. Jeg stiller mange sprøgsmål herinde, netop fordi jeg ikke har svarene. Engan imellem så har i dem, men andre gange så er i øge så forvirrede som mg. Det er jeg glad for, så er jeg nemlig ikke alene!
Hvad jeg egentlig ville frem til var, at jeg elsker at i stiller mig spørgsmål på formspring, til ting jeg har skrevet om. Jeg skal nok forsøge at svare så godt jeg kan, men fra nu af vil jeg samle spørgsmålene i indlæg, så de ikke fylder så meget. Jeg håber at det er ok for jer? I skal vide, at jeg elsker når i stiller mig spørgsmål, både til indlæg jeg har skrevet, men også bare til mig, som person. I er også velkommen til at skrive, hvis der er specielle emner i synes, jeg skal tage op, og fortæller mine tanker og meninger omkring. Det gør jeg gerne! Bare send mig en besked på formspring, ude i boksen til højre!

Love!

1 kommentar:

  1. Nanna, du er sej. Hvor mange bloggere ville have modet til at skrive sådan?

    SvarSlet

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: