tirsdag den 31. maj 2011

for personligt.

dear eskimo.
kan du huske det, med den dårlige samvittighed? kan du huske, at jeg ville fortælle dig om det? det har jeg altså besluttet mig for, ikke at dele med dig. nu må du endelig ikke blive skuffet, eller føle dig snydt, her kommer forklaringen..
jeg havde gjort noget mod en af mine rigtig rigtig gode veninder, som jeg har haft det forfærdeligt med. jeg har haft dårlig samvittighed som aldrig før, og igår fik jeg snakket med hende om det. det var rigtig dejligt, endelig at få det fortalt, og samtidig besluttede vi, at det ikke var andre end de implicerede, der skulle vide noget om det. jeg begik en kæmpe fejltagelse, og ønsker ikke at blive kigget skævt til, derfor har vi valgt dette. hun forstod det heldigvis godt!
jeg ved hvor hurtigt rygterne løber i fredericia, og jeg ønsker ikke, at puste mere til bålet, eller hvad man nu siger. jeg håber i du forstår min beslutning, for dette er noget, der er større end bloggen!

love.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: