søndag den 29. maj 2011

farvel til 10G.


dear eskimo.
jeg er midt i alt. det hele. kender i det, når man føler, at hele ens liv går alt for hurtigt? det eneste man ønsker er bare, at række armene ud og stoppe det. bare så man lige har tid nok til at trække vejret, og rent faktisk opfatte, hvad der egentlig sker omkring en.
jeg havde sidste skoledag i fredags. sidste skoledag, med den mest fantastiske klasse, overhovedet. og mens jeg sidder lige her, og skriver på min engelsk-opgave, til mundtlig eksamen på tirsdag, så kan jeg mærke, at det slet ikke er gået op for mig endnu. jeg vidste godt, at det jo var slut efter denne sommer, men udenfor, der regner det, så sommer er her jo slet ikke endnu? vi nåede ikke at holde endnu en pervers-fredag, på sunset, vi nåede ikke at tage bøgerne med udenfor, og bare sidde med solbriller på og snakke.der var så mange ting vi ikke nåede at gøre sammen. så mange ting, vi skulle have gjort. så mange ting vi skulle have ordnet. sidste skoledag var fantastisk, og langt fra ædru. men måske var det også det bedste? så nåede vi nemlig ikke at opdage, at det var den sidste dag.
nu kalder engelsk-opgaven igen. hamburg skal spille bronze-kamp i champions league om en halv time, og jeg skal altså lige nå at blive færdig med første udkast...

love.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: