søndag den 15. maj 2011

En ny ven..

Dear eskimo.
jeg har fået en ven. En rigtig ven, tror jeg. En ven som jeg kan blive sur på, irritere, kalde grimme ting. En ven som jeg kan snakke med og pjatte med. En ven, som har vist sig, at være der, når jeg havde brug for det. Og det sjove er, at selvom jeg ikke har snakket med ham i særlig lang tid, så kan jeg ikke rigtig forestille mig, hvordan det er, ikke at kende ham. Jeg tror, at jeg har savnet at have sådan en ven? At finde noget, der bliver vigtigt på kort tid, der kommer til at betyde noget. Nu bliver jeg også bare nødt til at holde fast, også selvom, at mit hoved fortæller mig noget andet. Det er nu, jeg skal blive ved, når tiden kommer, så må jeg ikke skubbe ham væk. Jeg skal tro på, at det hele ikke gentager sig, og jeg ender med at blive taberen igen. Jeg ved ikke helt hvad det er for et slags venskab endnu. Men det kunne måske gå hen og blive rigtig vigtigt..

Love.

1 kommentar:

  1. Finchernator, jeg kan virkelig kun sige i lige måde! <3

    PS: Jeg ville have skrevet mere, det havde jeg faktisk også gjort, men så slettede jeg det igen, fordi jeg kunne ikke skrive ned, hvordan jeg har det med dig, det er et særlig følelse! Tjo.. Også er jeg heller ikke særlig god til det her bloggeri fidus.. Men ja, jeg håber du kan læse gennem linjerne, og forstå hvad jeg mener! :-)

    PSS: Får jeg Mille nu?

    Kærlig hilsen,
    Anonym

    SvarSlet

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: