tirsdag den 31. maj 2011

12 timer til engelsk..

dear eskimo.
klokken er lige nu 00:30, og jeg skal, om under 12 timer, til mundtlig engelsk eksamen.. er jeg klar? nej! men det bliver jeg i løbet af natten. sidste år, der var jeg virkelig nervøs til eksamnerne. jeg troede faktisk, at jeg skulle dø! men, i år er det anderledes. jeg har fundet ud af, at det jo er fuldstændig ligemeget, om jeg går ind og får 12 eller - 3. jeg kommer ud på den anden side, og videre på gymnasiet alligevel. jeg har heller ikke rigtig fået startet på læsningen i god tid, denne gang. næste eksamen er dog matematik, og under 24 timer efter, der står den på fysik. begge mundtlige. de to værste af dem alle, på under 24 timer. nu kan i nok godt regne ud, hvad jeg skal lave resten af ugen, ikke? det er faktisk de eneste to eksamner jeg er nervøs for? eller, jeg er nervøs for matematik, men direkte bange for fysik. især efter min lærer fortalte mig, at han selvfølgelig forventede at jeg igen i år fik 10, da det er min årskarakter, samt karakteren fra eksamenen sidste år. sådan noget, det skal man bare slet ikke sige til mig. puha.
i aften skal jeg også fortælle noget, der har rumsteret i mit hoved siden i fredags, til en veninde. det er slet ikke noget jeg er stolt af, men jeg bliver nødt til at fortælle det. og jeg frygter virkelig hendes reaktion, men det er i bund og grund min egen skyld. jeg skal nok fortælle jer mere om dette senere, men nu kalder engelsk igen. kan i sove godt, kære eskimoer, når i når dertil?

love.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: