onsdag den 27. april 2011

"idag har jeg.." NEJ JEG HAR EJ..

dear eskimo.
"idag har jeg det ene.." "idag har jeg det andet.." hvad er det, der går mig så kedelig eller så fucking asocial, måske, siden jeg ikke kan skrive sådanne indlæg? hvorfor drukner min blog i indlæg om mig selv, og min så forfærdelige egocentrerede hjerne? har mit liv eller min tilværelse ikke det der kræves? eller hvad er grunden til, at det for mig, virker helt umuligt. - og ikke mindst uoverskueligt at skrive om min hverdag? at skrive mere om mit eget liv. jeg overvejer tit, om mit liv virkelig er så kedeligt, at jeg ikke engang orker at skrive om det. er jeg virkelig så kedelig? findes der mon en skala, der bestemmer, hvorvidt man må have lov til at skrive indlæg om ens eget liv? og hvor ligger jeg på den? er jeg overhovedet kvalificeret til at skrive hverdagsblogs? når jeg forsøger, så ender det altid i det samme pladder om og om igen.. jeg synes da selv, at jeg har et spændende liv? hvorfor ser det så bare så kedeligt ud på skrift, i forhold til alle andres? måske skulle jeg få mig en hobby...

love.

1 kommentar:

  1. Hold it there, jeg kan godt lide dine egocentrerede ikke-hverdags-omhandlende blogs! Det er det, der er så nice ved dig og dear eskimo: det er anderledes. Anderledes end alle andre og deres hverdags-posts.
    Så don't think so much about that, og fortsæt hvor du slap. It's gooooood!

    SvarSlet

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: