tirsdag den 26. april 2011

en pudsig verden..

dear eskimo.
jeg bliver jo kørt til og fra skole for tiden, i taxa, og en af de første gange, der oplevede jeg noget ret komisk. jeg havde lige hørt i go'morgen danmark, at det, vi danskere oftest talte om, når der opstod pinlig tavshed, var vejret. jeg tænkte lidt over dette, mens jeg gjorde mig klar, men da taxaen så endelig holdt udenfor min dør, der havde jeg glemt alt om det igen. det var en mand, der kørte taxaen. vi forsøgte at snakke lidt sammen undervejs, men halvvejs på turen, opstod der alligevel pinligt tavshed.. et par sekunder senere kom denne bemærkning fra ham:
"nå, det er da et dejligt vejr, vi har for tiden"..
jeg svarede selvfølgeligt høfligt, at jeg syntes, at vejret var rigtig godt, men indeni, der var jeg ved at dø af grin. primært fordi, at jeg faktisk havde været uenig med værterne i tv'et den morgen, da de kom med deres påstand. jeg troede ikke rigtig på det, men en halv time senere, så sidder jeg faktisk midt i pinlig stilhed, da det sker for mig. han begynder at snakke om vejret. jeg holdt masken indtil jeg kom ud til skolen, men så kunne jeg heller ikke lade være med at grine. det er en mærkelig verden, vi lever i.

love.

1 kommentar:

  1. Jeg kan godt se det komiske i det!
    Tak for din kommentar om Skæbnen, men du behøver da ikke at undskylde! Jeg er sådan et menneske, der mener, at alle skal have deres egen mening. Så go ahead og sving din pensel, jeg synes kun det er fedt at du ikke mener det samme som mig :)

    SvarSlet

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: