torsdag den 14. april 2011

1404.

jeg har hovedpine, ondt i ryggen, ondt i mine håndled og ondt i mine sår. jeg er ynkelig, handicappet og sliksulten as hell. jeg er asocial, kedelig og ret træt. jeg mangler min telefon, og jeg savner katrine. men det skal nok gå, for jeg er færdig med både fysikrapport og matematikaflevering, og imorgen kommer idapigen og ser film med mig, og så er det jo påskeferie. jatak! det skal nok gå alt sammen!

ps. kryds lige fingre for at jeg trækker kommunikation imorgen som mit engelske overemne. så ville jeg godt nok blive glad!

1 kommentar:

  1. Jeg krydser fingre for dig, jeg håber du får det bedre! :)

    SvarSlet

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: