mandag den 14. marts 2011

morgentræning?

næsten lige hjemvendt fra arbejde, med en stil der ligger og venter på mig.. bliver det i aften? det tror jeg ikke! imorgen tidlig, der står den på morgentræning klokken halv 9! det er sådan en nyt koncept jeg prøver: "at træne før jeg tager i skole!" det er anden gang nu, og den første gang, der kom jeg slet ikke afsted. jeg er bange for, at det hurtigt er et overstået kapitel, men nu prøver vi altså. imorgen. du skal afsted Nanna. du SKAL! hm. ellers, så tror jeg vidst bare, at min aften skal stå på afslapning. jeg håber, at i skal lave noget lidt mere spændende end mig!

love.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: