onsdag den 9. marts 2011

det nye talkshow.

OK VENNER!

som i sikkert ved, så synes jeg, at Anders Lund Madsen er fucking awesome. hver evig eneste fredag, der sidder jeg klæbet til skærmen, og er flad af grin hver evig eneste gang, at Anders sender Gustav en spydig kommentar. for et par uger siden, der skrev mig og min far derfor til Det Nye Talkshow, for at høre om det var muligt at få billetter. vi fik svar igår!på fredag går turen derfor til København, over til Anders himself! det bliver bare SÅ fucking awesome, og jeg glæder mig som et lille barn! yayayayayayayayayayay!!!



ANDERS! LOOOVE!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: