onsdag den 2. marts 2011

Amalie..

ok. så jeg har valgt at bruge en time af mit liv på at se "Amalies Verden".. og hvorfor gør jeg det? fordi det er vildt underholdende! jeg har haft mange diskussioner med forskellige mennesker om, hvorvidt Amalie bør gemmes væk, eller ej, og for at være helt ærlig? så synes jeg bare hun skal blive ved med at lave reality. for, det er jo hendes eget valg? der er jo ingen der tvinger hende til at lave alle disse shows? hun bestemmer udelukkende selv, om hun vil deltage i "Til Middag Hos", "Fangerne På Fortet", eller noget helt tredje.. jeg nyder det bare imens. for hun er da sjov. komisk. om hun er et et godt forbillede for Danmarks unge, det kan man så diskutere, og hun gør i hvert fald ikke noget godt for det danske sprog, det er helt sikkert. men, vi elsker dig alligevel, Amalie, fordi du giver os så mange gode grin. sådan er det vel, når man har en god "yderflade", ikke? og husk, at vi ikke griner så meget med dig. mest af dig..

love.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: