torsdag den 24. marts 2011

2403.

åh, endelig!  E N D E L I G ! freedom! afslapning! søvn! happiness! og weekend!!!
jeg havde lige en 4 timers skoledag idag, og så lige 6 timers arbejde men nu, nu er det endelig weekend! jeg skal nemlig ikke i skole imorgen, for jeg skal lige en smut til Horsens, og snakke med min læge om operationen. det er jo ved at være snart nu. på næste mandag faktisk. jeg glæder mig. jeg skal også til frisør imorgen. det glæder jeg mig ikke til. gad vide hvornår jeg kommer over min frisørangst? aldrig? det tror jeg på!

H&M forår/sommer kataloget kom med posten idag.. hvordan kan de dog være bekendt at sende det til mig?! jeg havde jo ellers boykottet dem.. nu.. nu er der jo så meget jeg bliver nødt til at eje. og jeg har heller ikke råd til det. fuck you H&M!

love.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

på forhånd, tusind tak for den awesome kommentar! glem ikke at holde en god tone og husk at respektere andres meninger. jeg sender lige lidt kærlighed til gengæld..
hvis du vil have endnu mere kærlighed fremover, så kan du bare trykke på "følg" nede til højre.
hav en god dag! (: